22 Ocak 2012 Pazar

YSL Horizon Göz Farı (Blog Alışverişi)

Bu göz farının şekli,renkleri ve ışıltılı çizgileri beni kendisine bağladı açıkçası.
Görüntüsü çok çok güzel.Bunu kokoshkizlarindukkani.blogspot.com'dan aldım.
Yanında bir de Calvin Klein beyaz renkli göz farı hediye ettiği için ve güzelce paketlediği için Shewolfcosmobeauty'ye çok teşekkür ediyorum.Yurtiçi kargo ile 2 günde elime ulaştı zaten,gayet makul bir süre ve alışverişten oldukça memnun kaldım.
Göz farının değerlendirmesine gelince,renkleri çok güzel,farklı kombinasyonlarla çok güzel makyajlar yapılabilir,yanında hediyesi olan beyaz göz farı da oldukça kullanışlı hem kaşların altına da kullanılabilecek türden,mat bir beyaz olduğu için.
Yves Saint Laurent Horizon göz farının fotoğraflarını gördüğümde çok daha yoğun renkler olacağını düşünmüştüm.Mavi ve yeşil renkleri ideal,ancak turuncu ve sarı renkleri düşündüğüm kadar yoğun renk vermiyorlar,yarı saydam hafif pırıltılı bir görünüm veriyorlar.İlk başta daha yoğun beklediğim için hayal kırıklığına uğramıştım,ama şimdi düşünüyorum da günlük makyaj olarak o kadar iddialı renkleri de kullanamazdım böylesi daha iyi :))





Kahverengi kesesinin içerisinde aplikatör için de ayrı bir bölme var aplikatörü orada bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder