15 Ocak 2012 Pazar

Japon Style

Son zamanlarda pek bir popüler olan Japon Style diye ortaya çıkan modelleri çok çok güzel olup da kalitesi tam bir fiyasko olan kıyafet,aksesuar vb. şeylere göz gezdiriyordum da...Sonra bir iç çamaşırı gördüm,müthiş bir  şey ya,acayip beğendim her renginden satın aldım ve şaşırtıcı bir şekilde dikiş hatasıdır, kenarlardan çıkan ipliklerdir,dokundun mu düşen kristaller gibi sorunlar da yaşamadım.
Tamam yine kalitesi pek harika değil ama modeli gönlümü çalmaya yetti arttı bile...
Hem fiyangoyla masum ve şirin aynı zamanda üzerindeki taşlar falan çok şıkkk, hem de karşı koyulamaz derecede seksi olabilir mi bir şey yaa bayıldımmm...
Aşağıya da fotoğraflarını koyuyorum.









Sexy Cozy Lingerie Panties Briefs Lace Underwear Thong, NEW BLUE WOMEN PANTIES | eBay


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder