13 Ocak 2012 Cuma

BBW I LOVE LİCORİCE-Meyankökü Şekerlemeleri Aromalı Vücut Spreyi

Kabul ediyorum,ben kokulu şeylere dayanamıyorum parfüm,krem,sabun,duş jeli vs. gördüm mü dayanamıyorum,hemen alasım geliyor,benim olmalı diyorum...
(Gerçi seçiciyimdir herşeyi de beğenmem ama,beğendiklerim için diyorum)

Sonra da o kadar çok parfümüm var ne gerek var bari bir kısmı bitsin sonra falan...Vicdanımla mücadeleye giriyorum ama yok bu şeye dayanabilmem mümkün değildi.
Bende hemen aldım :))


O kadar muhteşem ki...
Kokusu meyankökü şekerlemeleri gibi tatlı bir koku ama insanı baymıyor.
Şekerci dükkanına girdiğinizde mis gibi kokar ya,öyle bir koku...
Ayrıca içinde minik minik ışıltıları...

Herkes ışıltılı,simli şeyler sevmez biliyorum ama bence özellikle hafif dekolte bir elbisenin o dekolte kısmına hafif hafif pırıltıldayan bu vücut spreyini sıktığınızda ışığın da yansımasıyla dekolye bölgesi çok daha belirgin hale geliyor,hele bir de böyle muhteşem bir koku yayıyorsa,insanın özgüveni tavana vurur canım :))

Bir de bacak spreyi diye bir şey duymuştum,ancak çok pahalıydı o da böyle hafif bir parlaklık(simli değil de krem sürülmüş gibi) veriyor ve cildi besliyordu.
Ama hem kokusunu çok çok beğenmemiştim(gerçi o zevk meselesidir ayrı konu ), hem de dediğim gibi 50 ml.si 150 lira civarındaydı hem hiç dayanmaz ml. olarak az.
Buna ise bayıldııımmmmm
İçeriğinde Aloe Vera,Shea Yağı,C ve E vitaminleri de bulunduğundan
 nemlendirici özelliğe de sahip ve yukarıda bacak parfümünden bahsetmiştim,bunu da bacak parfümü olarak kullanabiliyorsunuz.Hemde ml. olarak çok avantajlı tam 236 ml.
Banyodan çıktıktan sonra tertemiz cildinize bir uygulayacaksınız böyle yumuşacık oluyor cildiniz bebek gibi...

Bunu bir de farklı renk ve kokuda başka çeşitleri de var KuRaBiye ve ZeNceFiL aromalı
FıNDıK ve VaNiLYa Aromalı olanları da Var.
Onlar da çok güzel ama benim 
Favorim MeYanKöKü ŞeKeRLeMeleri AroMalı Olanı :))



Her Yerde Kolay Kolay Bulunmayan,Farklı,Özel,Özgün,Butik Ürünlerle 
İlgili Deneyimlerimi,Tavsiyelerimi Paylaşmak için bu blogu yazıyorum.
Bunun gibi  farklı ve bir çok seçkin markaların,özel ürünlerini daha yakından tanımak isterseniz,lütfen takip ediniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder