24 Ocak 2012 Salı

Morphose Bambu Özlü Peeling ve Argan yağı

Her ne kadar kokoş şeylere bayılsam da doğadan ilham alan,doğadan uzaklaşmayan,doğal ürünler de beni belki de çok çok daha fazla çekiyor.Hele de gerçekten etkili ve hoş kokulularsa...
Argan yağından başlayalım,saçlarım için bir süredir argan yağı kullanıyorum,Nano keratin markalı bir argan yağı saç serumunu kullanıyordum,bulabilirsem tekrar da alırım,o kadar güzel yapıyordu ki saçlarımı ve kokusuna da bayılıyordum.Satan kişi o kadar iyi ve sağlıklı bir ürün ki,elinizde arta kalanı yüzünüze bile sürebilirsiniz argan yağı cilde de çok iyi geliyor demişti ama tabi ki yağlandırır diye hiç denemedim bile...Şimdi o bitti ama yenisini bulamadım...
Morphose ise neredeyse aynı kokuyor,onun gibi kokusu çok güzel hemde aynı etkiyi aldığımı düşünüyorum,gerçi bir defa falan kullandım çok kullanmadım ama yapısı da benziyor yumuşatma ve parlatma özelliği de.Fiyatı da çok daha uygun olmakla beraber,nano keratin'inkisi sprey gibi olduğundan uygulaması daha kolay,bunun ucunda ise delik var oradan dökülerek kullanılıyor.
Bambu özlü peelinge gelince,vücut peelingi aslında alıyorum alıyorum ama pek de kullanmıyorum.Ama bunun bambulu olması beni çok çekti,bambu özlü şeyleri seviyorum,bambunun kokusu hoşuma gidiyor,nedense bana sağlıklılığı doğallığı çağrıştırıyor.Ayrıca bambunun su tutma özelliği sayesinde etkin bir nemlendirme sağlıyor.Parçacıklarının boyutu ise bence çok ideal,tahriş etmeden peeling yapıyor ve nemlendiricili olması sayesinde de yumuşacık yapıyor.
Önceleri kuaförlerde satılan tarzda ürünlerdi ama şu sıralarda mağazalarda da bulabileceğiniz bir marka Morphose,yaygınlaştı.Şimdilik ikisinden de çok memnun olduğumu söyleyebilirim.Ancak her ikisini de uzun süreli kullanmadığım için,eklemek istediğim şeyler olursa ileride eklerim.

3 yorum:

  1. bunları ebayden mi aldın
    satıcı demişsin de
    arga yağını ben de çok duydum
    orjınal ise almak isterım
    watsonsdakılerı hiç begenmemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuaforlerde morphose argan yagini bulabilirsiniz. Ben Istanbul Beylerbeyi polisevinin kuaforunden aliyorum. Fiyati 40tl.
      Not: kuafore girmek icin polis ailesi olmaniza gerek yok. Kuafor halka acik ;)

      Sil
  2. Ebay'den kozmetik alışverişi yapamıyorum malesef yasaklandığından beri :((
    Bunu da kuaförümden cnm,memnunum baya,fiyatı diğerlerine göre uygun olmasına rağmen,mesela Loreal'in boyalı saçlar için serumuyla kıyaslarsam bu daha çok içine işliyor saçın,diğeri daha çok yüzeyde kalıyordu.

    YanıtlaSil