28 Ocak 2012 Cumartesi

Sephora'da Büyük İndirim

Sephora'da büyük indirimde 5 liraya göz farları,3 liraya ojeler vardı,fotoğrafta görünen lipgloss 3 liraydı,ve vücut simi de 10TL tabii ki bu büyük indirim kaçmaz dedim :))
Ve aldıklarıma geçersek,3 tane oje aldım biri daha canlı çimen yeşili gibi ama fotoğrafta yok malesef.
Sarı göz farının bir tanesini ve simli lipgloss'u da kız kardeşime hediye ettim.
Uygulamaya hazır tek kullanımlık göz farı ise 5 TL'ydi ve denemek için alayım dedim,güzel bir yere gittiğimde uygulamayı düşünüyorum...
Ojelerin renkleri çok tatlı zaten,boyutları da ideal,çok fazla renkte oje kullandığımdan bitirmek zaman alıyor ve bozulmaması açısından küçük boy ideal.
Göz farlarına geçersek,Sephora'nın standart bir kalitesi var,en yüksek kalitede olmasa bile pek çok markadan daha kaliteli bu fiyata bu farları iyi aldığımı düşünüyorum.Ayrıca çok güzel renk veriyor,yoğun bir renk veriyor,bu sayede yoğun renkli göz makyajı yapabileceğim,bu sezon çok moda... 
Lipgloss'u kardeşim çok beğendi onun yaşı için uygun,görüntüsü sevimli ve çok uygun bir fiyata aldığımı düşünüyorum.
Gelelim vücut simine...Ben pırıltılı,hoş kokulu şeylere bayılıyorum zaten hele de kokuluysa daha çok bayılıyorum ama aslında ne gerek var diye düşünüyordum ve kokusu fındıklı gibi biraz şekerli gibiydi,bu tip kokuların aslında pek kendime gittiğini düşünmüyorum ama sanırım o sırada başarılı bir satıcıyla karşılaştım ve yazın bacaklarınıza sürdüğünüzde çok güzel olur hem yazın indirime girmez bence şimdi alın dedi ve hafif bronz tenin üzerinde altın ışıltılar ve nemlenmiş güzel güzel bacaklar hayal ettiğimde almaya karar verdim.O da 10 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.İlk başta gereksiz gibi gelse de sonradan aldığıma pişman olmadım,özellikle yazın kullanmayı düşünüyorum

1 yorum:

  1. sephoranın aynı duş jelini bende kullanıyorum canım, içindeki minik glitterler çok hoş...

    YanıtlaSil