14 Ocak 2012 Cumartesi

Snow Fairy (Kar Perisi)

        İstanbul'a bugün lapa lapa kar yağıyor,onları seyretmek o kadar muhteşem ki...Bu nadir anları kaçırmamak gerek :)) Hele kendinize ayırabileceğiniz vaktiniz varsa,bu değerli anların iyice tadına varmak gerek...
Ben İzmir'de doğdum,İzmir'de büyüdüm ve bu yüzden hayatım boyunca karın böyle muhteşem bir şekilde lapa lapa yağdığını İstanbul'a ilk geldiğimde yani 3 sene kadar önce gördüm.


Kar hep benim için ulaşılmaz derecede büyülü,güzel ve muhteşem bir şeydi o yüzden.
Bilirsiniz,İzmir'e pek kar yağmaz,5-10 yılda bir anca hafif,toz taneleri kadar küçük bir şekilde yağar.
Ama benim doğduğum gün (10 Ocak) İzmir'e kar yağıyormuş...
Belki de o yüzden farklı bir bağ var aramızda.
İleride en büyük hayallerimden biri,(karla ilgili) bir dağ evinin ahşap pencerelerinin ardından lapa lapa yağan karı seyrederken sıcak çikolatamı ya da tarçınlı sıcak şarabımı yudumlamak,arada bir şöminede çıtır çıtır yanan odunları seyretmek,üzerimdeki battaniyeye bürünmektir.








Bugüne gelirsek, soğuktan donana kadar karlarla oynayıp,daha sonra eve gelip Lush'ın Snow Fairy Duş jeliyle sıcacık bir banyo yapmak benim için büyük bir lüks oldu.Çünkü artık karın yağmasından umudumu kesmiştim.Zaten birkaç gün sonra da İzmir'e gidiyorum yağsa bile ben göremem diyordum ki...Sabah bir uyandım her yer bembeyaz muhteşem bir şekilde kar yağıyor...



Kar bende belki de başkalarının aksine oldukça olumlu ve mutlu şeyleri çağrıştırıyor.O yüzden pembiş pembiş Lush Snow Fairy bana göre karı ifade etmeye gayet uygun.Hani bembeyaz değil de pembe ve pembe balonlu sakız gibi kokması falan...


Lush Snow Fairy serisinden bahsedersek; eğer bir Lush dükkanının yakınlarından geçtiyseniz zaten onu bilmemenize imkan yok.Çünkü dükkanın olduğu bütün sokak,yanlarındaki mağazalar vs. harika kokuyor.O kokuyu takip ederek bile Lush mağazasını bulabilirsiniz :))
Snow Fairy serisi ise bu muhteşem Lush markasının yılbaşı zamanında sınırlı olarak piyasaya sürdüğü pembe sakız kokulu tatlı mı tatlı pembiş ürünlerinden oluşuyor.Tamamen organik ve doğal ürünleri kullanan bu firmanın ürünlerine zaten bayılıyorum ama bu seri benim en sevdiklerimden biri.

2 yorum:

  1. ne güzel bir hayalmiş o umarım gercek olur
    benım de ızmırlı bı arkadasım hiç kartopu oynamadıgını soylemişti ınanmamıstım tabi ama haklıymıs
    sabah kalktıgında her yeri bembeyaz gormek ne guzel bı keyif nasıl da cocuksu bir mutluluktur anlatamam
    karla olaz özel bagınız hep devam etsin
    ben kış cocuguyum ve cok severım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,değerini bilmek gerek gerçekten...
      İçten ve samimi yorumunuz için çok teşekkürler =)

      Sil