8 Şubat 2012 Çarşamba

Çilekli Aşk Milkshake'i


Bu görüntüye bayıldım,keşke elimde benzer malzemeler olsa da yapsammmm diye iç geçiriyorum :))
Milkshake'in tarifi var ama şişecikleri,pipetleri ve cupcake'lere de bayıldım.
Cupcake'lerin ortasını delip dondurma koymuşlar sanırım,yada çilekli dondurmanın üzerine cupcake'in tepesini kesip şekillendirerek dondurmanın üzerine yerleştirmiş...Bilemiyorum,kenarlarından dondurma gözüküyor bir tanesinin o yüzden böyle mi acaba diye düşündüm,farklı bir çözüm bulan yorum yapabilir...
Milkshake'in tarifi şöyle;

Malzemeler:
150 gr çilek
2 kaşık şeker
1 kaşık vanilya (daha yoğun tat için)
3/4 su bardağı süt
1 çorba kaşığı süt tozu (süt tozunu azıcık süt veya su ile eritiyoruz)
1/2 kilo çilekli dondurma
ve karıştırmak için blender


Yapılışı:
Çilekleri temizleyip,üzerine şeker ve vanilyayı serpiyoruz
1 saat buzlukta bekletiyoruz
Donmuş haldeki çileklere 3/4 bardak sütü ekliyoruz
Sonra tek büyük parça kalmayacak şekilde blenderle doğruyoruz
Daha sonra sıvılaştırdığımız süt tozunu ekleyerek karıştırmaya devam ediyoruz
Sonra yarım kilo dondurmayı ekliyoruz
Tarifte hamur yoğurur gibi elimizle dondurmayı sütlü karışımla karıştırıyoruz diye yazıyor
Blenderla da karıştırılabilir fikrimce...
Önceden soğutulmuş bardağa koyup istediğimiz gibi süsleyebiliyoruz...
Bu tarif iki bardak milkshake için yeterli oluyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder