8 Şubat 2012 Çarşamba

Sevgililer Gününe Özel Tarifler -1

Dikkat :)) Bu tarifi denemedim ama denemek istiyorum özellikle sevgililer gününe kadar...
Birkaç tarif daha var,en güzelini bulmak hem de son dakikada beklenmedik bir durumla karşılaşmamak için  hepsini denemek istiyorum :))
Hepsinin görüntülerine bayıldımmmm...
Umarım ben de yaratıcı fikirlerle bu resimdekiler gibi güzel bir görsellik sağlayabilirim.Sizlerle de paylaşıyorum ki hem siz de deneyin,yaratıcı fikirlerimiz birleşsin,ya da tariflere kendimizden bir şeyler katarsak da paylaşalım istedim...
İlk Tarif: İlginç bir tarif sanrım biraz Ateşli (!)
Görünüşü ise muhteşemmm :))
Acı biberli Sıcak Çikolata (Gerçekten yakıcı olmalı :))






Malzemeler:
3 Su bardağı süt
1/2 Vanilya çubuğu
1 adet kırmızı biber (yarık ve tohumsuz)
1 küçük çubuk tarçın
70 gram Kaliteli sütlü çikolata 
Şeker

(Fikrimce birkaç tane karanfil de kaynatırken eklenebilir...)

Sütü tarçın,vanilya ve kırmızı biber ile kısa bir süre kaynatın 
Daha sonra parçalanmış haldeki çikolatayı içine atın ve  tamamen eriyene kadar karıştırın
Daha sonra karışımı ateşten alın ve 15 dakika kadar baharatları özümsemesini bekleyin.
Sonrasında baharatları karışımın içinden çıkarın ve süslemesini yapın.


Bu bardağın süslemesine bayıldımmm DIY projesi olarak yapılabilir.

İkinci Tarifi farklı bir yazı olarak paylaşacağım...
Ama fotoğraflarını buraya şimdiden koyuyorum ki merakla bekleyesiniz ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder