26 Ocak 2012 Perşembe

DIY-İlk Kendin Yap Kolyem

Öncelikle Kovakadınıyımben'e çok çok teşekkür ediyorum,onun yapmış olduğu bir paylaşım DIY-Bee Kolyesi benim çok hoşuma gitmişti,hatta bu tip bir kolye var mı diye araştırdım,ama yoktu,ve bu durumda kendin yap projesi aslında esas amacına ulaşmış oldu ve kolları sıvayıp kendim yapmaya karar verdim.
Biliyorum çok profesyonel olmadı ve henüz takma fırsatım da olmadığı için incinin klasik ağırbaşlı havasına uyarak,biraz ağırbaşlı,vakur biraz kibirli, kendini beğenmiş, aristokrat bir havası olan bu kolyeyle çekilmiş bir fotoğrafımı da paylaşıcam,oysa ki ben bu kolyenin çok farklı,oldukça trendy kıyafetlerle sağladığı uyuma vurulmuştum :)) Ama napıyım objektif görünce muzırlığım tutuyor ve kendimi bir kolyenin bile havasına kaptırabiliyorum...
İlerde belki diğer tarzlarda çekilmiş fotoğraflarımı da eklerim.

İlk olarak Kovakadınıyımben'in paylaştığı ve bana ilham veren kolyeyi ve yapımını paylaşmak istiyorum,aslında çok basit yapımı ve kullanışlı.

 Bunlar malzemelerimiz,makas,farklı boyutlarda inciler,kurdeleler...Ve bağlantı yerleri...
 Bu şekilde diziyoruz... Altta görünen de bağlanmış hali



Bu da bitmiş hali...
Oldukça hoş ve kullanışlı,incinin ağırbaşlı havası kurdele ile dengeye getirilmiş ve tabii ki farklı zevklere uygun olarak farklı renk seçenekleri yapılabilir...
Aşağıda da farklı kombinasyonlarla bu kolyeyi kullanmış bir moda ikonası....




Benim fikrim ise bağlantı yerlerinin çıkartılabilen kopçalarla yapılması ve farklı renkte kurdeleleri kullanabilmekti.Kıyafete uygun olarak değiştirilebilen eklenti yerleri düşünmüştüm,ancak o tip eklenti yeri bulamayınca benimkisi geniş bağlantı halkalarına bağlanan kurdeleler şeklinde oldu ve bu kurdeleler çıkartılıp farklı renkleri takılabiliyor,bende farklı tiplerde kurdeleler aldım,
yukarıdaki gibi,mint yeşil bebek mavi,pudra renkli kadife kurdele,yine kadife siyah (siyah elbiselerim için) ve altta görünen renkte
İncileri ilk başta boncuk alırım ve her renk kurdele ile farklı farklı yaparım diye düşünmüştüm ama sonra kurdeleleri değiştirip gerçek inciden güzel bir kolye yapma fikri daha çok aklıma yattı o yüzden paraya kıyarak incileri de gerçek inci aldım.Bana yaklaşık 100 liraya mal oldu ama gerçek olduğu için değdiğini düşünüyorum.
                                                       Taktığımda da aşağıdaki şekilde duruyor.



5 yorum:

  1. Ellerine sağlık, çok hoş bir kolye

    YanıtlaSil
  2. canım benim cok güzel olmus
    her seyı de almak zorunda değiliz
    iyiki dıy var :)

    kurdela renk seçimin için ayrıca tebrik edıyorum seni.
    somonn bayılırım bu renge bayılırımmmmmm
    ellerine saglık
    yapcam dedin ve yaptın

    kaynak bile gostermıssın cok nazıksın
    ilk yorumu ben bırakmak istemiştim
    ilk deneme ve gayet başarılı olmuş
    mutlu saglıklı bakımlı makyajlı aşk sevgi dolu günlerde kullan
    öperim çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumlarınız için ben teşekkür ediyorum,beğenmeniz beni teşvik ediyor,en yakın zamanda yeni şeyler denemek isterim...

      Sil
  3. hemen dene ve hemen paylaş bizimle lütfen
    şimdiden kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. Şimdilik karar veremedim ne yapsam diye de...Böyle şeyler yapmak istiyorum.
    Bir de sevgilime sevgililer günü hediyesi hazırlıyorum onu da paylaşıcam :))

    YanıtlaSil