3 Şubat 2012 Cuma

Manyetik Oje Trendi

Çocukken ojelerde simli,yıldızlı,kalpli olmaları gibi yenilikler yapılmıştı,daha sonra sıradışı renkler,son zamanlara gelince ise kullanıma yönelik,çabuk kuruyan,çok daha dayanıklı,kalıcı olan ojeler,derken mat ojeler yada oje matlaştırıcılar gönlümüzü fethetti ama artık oje konusunda hayal gücünün sınırları zorlanmakta.İlk duyduğumda nasıl olur,mıknatıslı oje metalleri mi çekiyor acaba diye şaşırmıştım,oysa tamamen homojen görünümde olan ojeye mıknatısla şekil verme üzerine kurulu bir durummuş.
Tabii ki bir çok firma hemen bu konuyla ilgili yeni ürünlerini bize sundu,bende hemen gidip birkaç renkten edindim :))
İlk olarak Golden Rose firmasının çıkarttığı bu ojeler daha sonradan Pastel ve Flormar gibi aşina olduğumuz firmalarca da satışa sunulmaya başladı.
Ben Pastel ve Golden Rose arasında karşılaştırma yapacağım.




Golden Rose'da 10 farklı renk seçeneği var ve renkler çok güzel,mıknatısın şekliyle oje baston şekerlemelere benziyor :)
Çok tatlı aynen böyle 

Pastel ise kendi deneyimlerime göre kalite açısından daha iyi bir marka,ayrıca Formaldehit gibi birtakım insan sağlığına zararlı kimyasalları içermediğini duydum,diğer yaygın markalar hakkında pek bir bilgim yok ama Pastel'in böyle olduğunu biliyorum.

Pastel'de ise bildiğim kadarıyla daha sınırlı sayıda renk var 
Daha metalik,soğuk renkler...
Mıknatısı diğerlerine göre daha küçük ancak mıknatısı hemen kapağının üzerinde ve mıknatısı ile farklı şekiller verme olanağı da sağlıyor.
Aşağıda nasıl kullanılacağı ile ilgili resim



2 yorum:

  1. Zararlı kimyasallar konusunda bende hassasiyet gösteriyorum. Pastelin manyetik ojesini denemek için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiiki canım herkesin özen göstermesi lazım ki,firmalar da bu konuda mecburen hassas davranmak zorunda kalsınlar :))
      bakımlı olalım derken sağlığımızdan olmamak lazım...

      Sil