18 Ocak 2012 Çarşamba

Doc Johnson-Hot Motion Lotion Masaj Yağı


İnanılmaz bir şey bu ya,hem çok güzel tatlı bir çilek kokusu var,hem tadı çilek gibi,hem dokununca hem de ÜFLEYİNCE ISINIYOR :))
Su bazlı olduğundan da hem cildi fazla yağlandırmıyor hemde leke yapmıyormuş,henüz o kadarını deneyemedim...
Farklı çeşitleri de varmış sanırım tropikal falan ama sadece çileklisini bulabildim aslında çok fazla çeşidi var,diğerlerini de denemek isterdim doğrusu.
Gelgelelim henüz deneyemedim zaten pratik olarak :))  Artık birilerini masaj yapmaya ikna etme çabalarıma kalmış bir durum.Sevgilim de masaj yapmayı hiç sevmiyor,hatta masaj yapılmasını bile aramaz yani  öyle ilginç bir insan.Ne zaman masaj yaptırmaya kalksam iki dakika bile masaj yapmıyor,ben de birileri bana masaj yapsın,bayılırııımmmm....
Acayip seviyorum masaj yapılmasını,hele bununla beraber daha da sevicem sanırım.Ama bir umut artık güzeeelce masaj yaptırtabilirim belki,e tatlı dille olmuyor artık silah kullanmanın vakti geldi dedim  :))
ve böyle sofistike,nadir bulunan özel bir masaj yağını almaya karar verdim.
Siz de tavsiyeme uyar ve bu üründen alırsanız ve bir de size güzel  bir masaj yapabilecek bir insan varsa,daha önce yaşamadığınız kadar eşsiz masaj keyfini çıkarmanızda benim de payım var,teşekkürlerinizi beklerim yani ona göre :))




Kullanımdan sonraki yorumumu yazma gereği duyuyorum çünkü harikaydı :))
Blogumu bu aralar fazla güncelleyemedim fotoğrafla beraber yazmak istediğim yazılar var yeni bir yazı bu sebeple eklemedim hala da ekleyemiyorum,ve kendime de biraz zaman ayırmak biraz özlemek istedim yazı yazmayı...
Ama tüm bunların dışında fazla sıkmadan üründen memnuniyet ve kullanım kısmına gelirsek;
Öncelikle sevgililer günü süprizlerim vs,bittikten sonra kendime aldığım sevgililer günü hediyesi şeklinde paketleyip ondan açması istedim :)) Bu yükümlülüğün altına girdiğini anlaması da fazla uzun sürmedi tabiiki...
Hiç profesyonel olarak masaj yaptırtmadığımı da belirterek bu masaj için hayatımın en güzel masajıydı diyebilirim... Her dokunuşunda ısınan masaj yağı sayesinde bütün sinirlerimin,kemiklerimin ve dolaşımımın yavaş yavaş rahatladığını hissedebiliyordum...Ayrıca tadı da kokusu gibi çilekli olduğundan çok muzır bişi,üflendiğinde de ısınıyor çok eğlenceli bu özelliği uzun sürmüyor sürüldükten sonra birkaç dakika kadar duruyor.üstelik tatlı olmasına rağmen yapış yapış olmuyor ve kıyafetlerde leke bırakmıyor.Veeee cildi yumuşacık yapıyor öyle bir yumuşaklık ki; benim diyen nemlendiricinin bile bu kadar yumuşattığına şahit olmadım.Ama benim için en önemli artısı artık aşkıma masaj yaparmısın dediğimde kabul ediyor nazlanmıyor,en güzeli de bu.
Özellikle masaj yaptırmayı seven herkeseee tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder